20091122

Wow!

Under veckan som var så var jag inne på Mians Scrap & Design och passade på att beställa lite stämplar som jag ville ha. Bland annat så blev det Inkidos "Stilla natt" när jag sedan hade lagt in beställningen så hittade jag cellofanpåsar som jag då fick göra som en ny beställning dock var de snälla och la ihop de två som en och så blev det bara en frakt på det :-). Sedan upptäckte de att "Stilla natt" var slut och frågade om de gick bra att vänta till mån/tis på den då den skulle komma in igen. Det var OK för mig men jag passade på att fråga om de skulle få in "Nu tändas" av Inkindo , den har jag försökt köpa på flertalet ställen men den har varit slut överallt. Svaret jag fick var att det var ordnat och jag får båda stämplarna skickade till mig. Gissa om jag var glad eftersom jag redan trott att jag köpt denna två gånger och sedan fått besked att den har varit slut i efterhand. Jag blev sååå glad att kände att jag bara måste skriva om det. Vilken toppen service och vilken super personal. Jag vill verkligen rekommendera dom till alla som råkar kika in här. Jag kommer definitivt komma tillbaks ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar