20091121

Stämplar!!!!

Äntligen har några av mina julstämplar kommit som jag beställde i förra veckan. Jag kände mig som ett barn på julafton när jag satt och fnittrade i soffan medan jag öppnade kuverten... såååå kul!

Har under dagen monterat dom och stämplat upp dom för att se hur de ser ut till förvaring. Super kul. Nu är ju klockan redan efter tolv men jag ska försöka hinna färglägga en åtminstone men vi får se. Lorinne har fått sin första kissvända och brukar ta en vid 2 så ...

Här kommer i alla fall bilderna på de stämplar som har hittat hit:

Det är stämplar från Whiff of Joy Stamps (Elisabeth Bell designs så klart) sedan är det även två från Stämpelboden jag bara älskar deras tomte som som läser önskelista!!! Det är också stämplar köpta från Stämpelgården som är Magnolia och texten är från Inkido (den är ju dock ej en jultext men värd att köpa ändå). Men njut av dessa då det kommer fler snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar