20091117

Nervös!

Idag hade jag mitt första riktiga My Kidoo party och det kom fler än 10 personer och gissa om att munnen gick i 190 då jag är blyg i små folksamlingar och här var det jag som stog i centrum - jikes. Men det bra och jag vet vad jag behöver jobba med till nästa gång, bla prata i vanlig takt som människor hinner med ;-). Dock har det ju då inte funnits någon tid för någon scrapbooking. Jag hoppas jag ska hinna med någonting i morgon i alla fall. Fast jag längtar så det värker efter min nya fina stämplar. Jag vill verkligen sätta igång med julkorten och då behövs de ju. Men jag fick låna super mysiga stämplar från Susanne så jag ska försöka göra några "barn"julkort av dem då det är små söta björnar i olika juliga komposeringar. Hoppas att jag kan lägga upp någonting imorgon redan :-)
Det var ju ändå 1,5 vecka sedan jag scrappade sist så jag börjar få abstinens här hemma :-(. Tänkte i alla fall stämpla upp lite nallar innan jag hoppas i säng idag så klockan hinner väl bli efter 2 igen om jag könner mig själv, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar