20091121

Färdig!

Klockan hann som vanligt springa iväg och nu är den 2:45... Men jag blev i alla fall klar med stämpeln dock blev jag inte nöjd men det får bli godkänt med tanke på tröttheten. Försökte mig dock på en maskning för första gången och den blev jag mycket nöjd med. Svårt att tro att det är två olika stämplar tycker jag själv. Ser väldigt naturligt ut om man får säga det själv. Dock testade jag att färglägga med färgpennor och det visade sig vara en mycket dålig idé. Nästa blir med promarkers och vi får se om det kanske blir lite bättre. Men nu vill jag hoppa i säng med min lilla älskling som kröp ner till pappa vid 1:30.

Men först ska vi kika på bilden:

Stämpeln är från Wiff of Joy, Elisabeth Bells Freezing Willow vilket även gäller släden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar