20091102

Tillbaks till verkligheten!

Ja då var man tillbaks i soffan i Märsta och efter lite TV så var jag bara tvungen att surfa ut på nätet innan sängen. Jag har ju nu varit borta i en vecka från TV och internet. Jag kan bara säga att det har varit helt underbart och jag har scrappat till tusen. Nu är det bara en sida kvar i farsdagsalbumet och det kunde jag inte göra förrens jag var hemma igen så jag är nöjd med mig själv. Hann även med att scrappa ihop lite Halloween skoj också. Tyvärr har jag inte fått fram kameran ännu så det får bli lite bilder imorgon när jag har hunnit packat upp lite mer. Ville dock in här en snabbis och visa att jag lever och har kommit tillbaks till civilisationen. Imorgon blir det mer bilder från veckan och på massa scrapbooking ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar