20091102

Lite pyssel från Norrlands skogar!

Nu har jag packat upp allting och har även tömt kameran. Det tog 1,5 timme men då har jag även vikt all tvätt Thomas har tvättat under veckan så jag är nöjd med mig själv. Nu tänkte jag i alla fall lägga upp pysslet jag gjorde inför Halloween nu i lördags. Det som var roligast var att få göra en altering som jag har velat prova på länge samt att få göra goodypåsarna. Idén har jag sett på nätet och även nu när jag var på Syfestivalen så det var super kul att få göra dessa.

Inbjudningskortet, ihopvikt:


Inbjudningskortet, uppvikt:


Altred tändsticksask för extra långa stickor, framsidan:


...och baksidan:


Goodypåsarna för barn och vuxen, framsidorna:


...och baksidorna:

Som man lätt kan se så blev min QK till mycket stor hjälp och sedan blev det lite Stickles också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar