20111001

Pyssel lokal-klar!

Igår plockade jag undan de sista sakerna in i hyllan så nu kan jag pyssla bäst jag vill :-).
Givetvis passade jag och Lorinne på att pyssla lite idag då det behöver göras kort till kusin Vanessa som ska firas nästa helg. Lorinne gjorde ett kort och jag likaså, sedan gjorde jag även en dörrskylt till pappa som han kan sätta vid "verkstan". Mamma fick en dörrskylt till sitt syrum som jag gjorde förra helgen när jag pysslade i stan. Hon fick även ett matchande kort och en picknickkorg full med vit choklad. Tänkte visa bilder på pysslet idag och förra helgen och givetvis en bild på nya pysselrummet. Vi kallar nya lokalen för "Vårat krypin" så det är vad det kommer heta fortsättningsvis :-)

Pysselhörnan i vårat krypin




Sybordet :-)




Lorinnes super fina kort som hon gjort helt själv :-)




Mitt kort för dagen :-)




Dörrskylten till pappas verkstad!



Först såg den ut så här innan jag provar den nya roliga metoden :-)



Dörrskylt, kort och picknickkorg till mamma från helgen :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar