20111025

Digi shopping!

Eftersom jag är hos mamma så har jag inte mina pyssel grejer hos mig så det blev lite jobbigt när inspirationen kom smygande. Satt på datorn och beställde en del digi stämplar istället så jag har något att leka med här. Det blev några Halloween stämplar och skolstämpel inför jullovet om inte annat :-) Har även gett mig in på att försöka få till en lite Halloween present till lördagens Halloweenfest och dess värdpar. Dock har jag bara vanliga pennor och ingen detaljsax... Saknar allt men jag ska försöka skapa med vad jag kan hitta här så vi se vad resultatet blir. Hihi, spännande när man är så bortskämd med alla verktyg man har där hemma. Ska lyckas skapa egen "mösterpapper" samt klippa en mall och skära ut ett "titthål". Men nu tänkte jag visa de nya fina digi stämplarna och blir det något av mitt skapande så kommer det senare :-)
Vilken duktig tre åring man har som plockar fram Risi Frutti och sked själv när mamma "bara" ska skriva klart :-)

Först ut blir stämplarna från Some Odd Girl:
Witchy Tia

Halloween Tia

Witchy Mae

Pumpkins

...och från Saturated Canary Digis:
Secrets

Smitty

...och till sist från Scrappers Delights:
Böcker och penna

Pappersrulle och studenthatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar