20111026

Min nya blogg bakgrund

Har suttit och surfat på olika bloggar och sett hur fina vissa har det. Någon hade en länk till en sida där man kunde ladda hem olika bakgrunder. Sedan hade en annan ytterligare en sida som gjorde det samma. Efter ett tag av letande och ingen passade riktigt så surfade jag vidare och tog tag i att göra min egen bakgrund helt enkel. Det tog sin stund med allt letande och sedan lite fel och strul men 3:15 igår kväll så var första bakgrunden klar. Idag har jag dock laddat ner lite mer digi scrap och fixat den som jag har nu. Är riktigt nöjd men kommer leka ännu mer när jag kommer hem :-)det var riktigt kul och nu kan man bara fantisera om hur många olika man kan göra. Blir nog en ny till vintern om inte annat ;-) Men jag är skyldig ett stort tack till Amanda som har gjort en så bra tutorial hur man ska göra och hur man får över den till sin blogg när man är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar