20100622

Vilken härlig dag!

Vaknade 6:30 av att liten tyckte hon sovit klart för natten. Liten somnade 23:30 helt utan napp och gnäll och själv kom jag i säng 2:30, snark. Sedan hade Lorinne en mardröm vid 3:30 och tyckte redan då att hon sovit klart vilket innebar ca 30 min vaken tid då också. Så jag var lagom mör när hon ville upp 6:30... Hur som så innebar det att vi också hade avverkat första natten utan napp och relativt friktions fritt. Var så stolt över min tjej att jag nästan sprack. Upp för lite blogg och sedan frukost. Efter en lugn frukost slutade det med att vi fick skynda till bussen 10:50 men hann som tur var. Missade dock Sigtuna bussen 17 över så vi fick vänta på 11:32 istället. Fick en härlig promenad i solen på ca 20 min av vilka Lorinne sov de sista 10 min. Sedan var härliga små tjejer som inte träffats på länge men saknat varandra som lekte så glatt helt utan blyghet. En annan fick sitta på den härliga altanen och lapa i mig sol, hi hi. Thomas kom och hämtade oss och vi tog Donken för att kanske hinna träffa Majja. Var färdiga till 17:45 och då åkte vi direkt till Majja som ville gå på en promenad i skogen. Hem igen till 19:30 för en snabb glass innan ett bad för liten och en dusch för mig. Vi läste två sagor i sängen och sedan sov hon gott utan gnäll efter nappen. Vilken kalas duktig tjej jag har, hoppas på en natt utan mardrömmar nu bara. Själv ska jag bara skriva klart innan även jag sluter ögonen efter denna kanon härliga dag. Bilder kommer i morgon, orkar inte idag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar