20100120

Ytterligare ett tävlingsbidrag!

Då var jag klar med mitt bidrag till Handarbetas tävling för den här månaden. Det man skulle göra var att altra något vilket är något jag bara älskar med den här hobbyn. Så givetvis passade jag på att vara med där också. Gjorde om min älskade mammas Melodikryss-anteckningsbok. Blev riktigt nöjd med den till slut men det tog ett tag innan jag hittade vad som saknades. Det var "swirlarna" jag satte dit idag som gjorde det sista. Den har inte för mycket pynt då jag tyckte det räckte med det lilla jag hade valt.


Har färgat in bakgrundspappret med Vintage Photo samt bokstäverna är Vintage Photo. Den större blomman färgade jag först med Shabby shutters sedan tog jag lite Vintage Photo i kanterna, den mindre blomman valde jag att färga helt med Vintage Photo. Tidningsrullen tog jag också på lite Vintage Photo för att den skulle passa in lite bättre.

1 kommentar: