20100117

Söndag och helgen är slut!

Nu passerar klockan 23:59 så då kan man väl säga officiellt att söndagen är slut och där med helgen. Bilen med alla "män" åkte vid 17:45 och då var det bara "flickor" kvar här i Losjö igen. Inte för att jag inte har saknat min älskade make men det var lite skönt alla åkte igen och det bara var mamma, Lorinne och jag kvar. Bilen med Thomas, pappa, Kevin och Sammy kom upp vid 19 till Losjö i fredags och det var mysigt att få pussas med min man igen. Lördag var vi dock ute alla (utom pappa eftersom han skulle glo på skidor...) Det blev lite pulka och kälke för Lorinne och grabbarna hade kul när vi körde lite "alla mot Thomas" i snön. Trots tre mot en så var det han som ständigt stod upp och vi andra som låg i snön, hihi. Annars var helgen en bra helg men det kändes att det var karlar i farten eftersom Tv:n bara visade skidor hela helgen...suck! Ska väl erkänna att det har kliat i fingrarna att få scrapa lite men det får vänta tills imorgon. Mamma som fick kräksjuka igår var bättre igen idag igen vid 15 tiden så vi kunde mysa lite i soffan. Det blev ytterligare en SVENSK snutfilm vilket blir den andra under en vecka... Sedan en del surf för min del och givetvis inlägg här också. Men nu är det väl dax för lite sömn tror jag bestämt, snark!

Liten på kälke:

Stora i lek:

1 kommentar: