20100125

Ytterligare en vecka avslutad!

Då var det slut på den här veckan också. Gubbarna åkte hem vid 17 och så var det vi tjejer kvar igen. Mamma och jag kollade Morden i Midsomer och sedan surfade jag lite på Facebook innan jag gick ner i källaren och började scrappa lite. Började på ytterligare en utmaning efter lite inspirationssök på nätet. Men nu har jag gett upp efter en massa kladd och missöden. Får fortsätta imorgon och hoppas att det går bättre. Annars var helgen lugn, vi var in till stan i lördags och jag fick en hylla till min scrapbooking hörna som jag längtar så till att få "skapa". Lite extra mysigt med Thomas eftersom det inte var med några pojkar den här vändan. Känns både skönt och lite vemodigt att vi snart ska åka "hem" igen. Det har varit en härlig tid här uppe och jag skulle stanna bra länge till om jag inte saknade Thomas så.... Men nu ska jag fundera på att krypa till kojs i alla fall. Ska in på FB en liten snabbis bara... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar