20100113

ÄNTLIGEN lite scrapbooking!

Då har jag varit här i tre fulla dagar och har hunnit med en hel del som jag jag saknat den senaste månaden. Jag surfade äntligen runt på scrapbloggar och hoppade runt mellan sidor som alltid när jag snubblade på en ny rolig personlig utmaning - ett hemarkiv. Givetvis var jag tvungen att prova mig på det så snart solen gick upp (eller snarare runt 10) Efter lite letande och rotande bland mammas saker så hittade jag allt jag behövde och hipp happ så var den klar. Eftersom allt utom dekorationen var mammas så fick den bli till henne att förvara sina julkort som hon fått genom åren. Själv blev jag riktigt nöjd med den och det kommer bli en heldel till eftersom jag redan vet ett par användnings områden hihi. Givetvis måste jag passa på att lägga in lite bilder på alstret här också så här kommer dom:

Stängd:

Öppen:

...och insidan:

1 kommentar: