20100118

Utmaning Svensk Scrapbooking!

Äntligen tillbaks i lite gamla gängor och har fått till en Altering för Svensk scrapbooking Januari-Tema-Alter. Blev riktigt nöjd och ser framemot att fylla den med massa kul, hihi. Känns som det var jätte länge sedan jag var med på en utmaning och det känns jätte bra att ha kommit igång lite grann. Hoppas på att hinna med ett par till innan Januari månad är slut. Har ju med mig en hel del hit så jag tror väl att jag ska kunna trolla ihop en del skoj. Men hur som så vill jag givetvis lägga in en bild på verket här så fler får se den :-)

Min nya anteckningsbok:

3 kommentarer:

  1. hej!
    Passade på att kika tillbaks på din blogg. Superfin bok! Tack för kommentaren på min blogg. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Sååå snygg, bra att ha en sån anteckningsblock...har jag med där jag skriver in tävlingar, bloggar, önskelistor osv...Kanon:)

    SvaraRadera