20090929

Utmaningar!

Har inte skrivit så mycket på sistone och har ju då heller inte satt in några nya bilder på scrapbooking verk. Men det som jag har gjort de senaste två veckorna är utmaningar över hela webben känns det som. Eftersom jag inte är säker på reglerna så har jag inte vågat lägga in de här. Men nu kan jag i alla fall visa de som har visats redan och de som tillåter att man visar sina verk på sin blogg.

Först ut blir mitt bidrag till Scrapperiet.se deras veckoskiss för v39.

Sussar sött. (Denna har faktiskt valts ut att visas ;-)av teamet)


...och mitt bidrag till pysseltagen.blogg.se deras utmaning som var i Tim Holtz anda.

Farsdag album


...och September skissen hos blogg.scrap-ateljen.se

Tittut



Övriga skisser och Lo:n får jag lägga in allt eftersom de är tillåtet, hi hi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar