20090916

Migrän!

Japp nu var det migrän igen, kände smygningar igår och imorse var den här på max. Har vilat under dagen men det blev snarare värre. Igår var det full rulle igen. Hade tvätten från 8:00 och var klar till 13:00. Vilade med Lorinne för att kanske slipp migrän... Sedan kom Sammy vid 15:25, Thomas kom hem tidigt 15:45 och vid 17:15 kom Braulia. Åt en snabb middag och 18:00 kom Nadia för att vara barnvakt. 18:30 var det föräldramöte och var hemma till 19:45 för att natta Lorinne. Lorinne var inte intresserad av att sova och somnade inte förrens 21:15. Braulia var jätte trött vilket gjorde att man kände sig skyldig. När mamma Gloria kom vid 21:30 sa vi att blir det en tisdag igen så får hon sova över istället. Kollade TV till 23 och studsade i säng. Idag var det desto lugnare eftersom jag som sagt vaknade med migrän. Har vilat medan Lorinne var på dagis och när hon vilar nu tänkte jag ge mig på kortutmaningen på FL men jag har no insett att jag får ge upp. Jag har ingen ork (migränens fel) och äger ingenting som är oranget. Ska bli jätte kul när tävlingen är över och det dax för omröstning. Jag vill verkligen se alla kort som lämnats in då jag som sagt själv inte kan förmå mig att göra ett själv. Nu ska jag nog ge mig på första sidan i farsdags albumet tänkte jag. Sedan börjar dagen idag och jag måste ta mig till centrum för att posta brev sedan ska vi hämta Braulia och där emellan kommer Sammy och Kevin hem också. Vid 10:00 ska jag iväg in till stan för att gå en "kurs" i Ditress målning. Kanske kan ge ett litet leende. Hej då för nu så lovar jag att visa vad jag lyckas med på kursen iväll, fast blir nog imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar