20090914

Söndagnatt och inte trött än...

Ja då var klockan 2:30 och man är vaken igen. Har städat i mitt scrapbookingskåp under eftermiddagen och när jag äntligen var klar med det jag kunde bli klar med (måste köpa några till förvaringslådor), ja då ville jag hinna med lite scrapbooking. Har suttit med Cardboard och scrappat till mammas födelsedag. Tänkte ge henne bilder på barnbarnen från Lorinne men hade inge bra bilder på kusinerna så jag fick avbryta. Men bakgrunden är ju iallafall klar så jag får nöja mig med det för idag. Imorgon hoppas jag på att jag äntligen kan börja med sidor till farsdag albumet. Ska bli så kul. Hela albumet kommer det vara sepiatonade bilder i och sedan kan jag pynta sidorna med de färger jag känner för. Tänkte att det skulle bli lättare så eftersom det är ju ändå ett album till pappa så det kanske inte bara ska behöva gå i rosa... Men nu är det väl dax för säng annars blir jag nog uppe till 4-5 och det är ingen bra idé eftersom huvudet inte orkar med det.

Godnatt vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar