20090922

Lång helg!

Nu är det tisdag och Hell´s kitchen har precis slutat. Vi kom hem lagom till Idol efter en härlig middag i Losjö. Att vi kunde unna oss den middgen är tack vare att vi äntligen lyckades lämna Norrland i tid (13:00). Men denna helg har varit enormt skön. Vi kom upp i fredags till 22:00 och sedan har helgen löpt med med fritid och trädgårdsarbete. Vi fick allt gjort som vi hade tänkt och nu är alla befintliga plantor rensade och man ser vad det är som finns på vår härliga tomt. Nu törs jag säga att jag har fått gröna fingra :-). Thomas fixade även så vi fick upp dörren i vardagsrummet. Själv hann jag med att göra två kort till familjen Löfberg då de precis fått ett litet tillskott i familjen. Nu är jag dock laddad att få köra en liten utmaning till. Vill scrappa dagarna i ända egentligen... Hur som så tänkte jag nog skryta med att visa helgen jobb i trädgården idag med två bilder. En före och en efter. Korten kan jag visa imorgon eller hur :-)

Före (vad är det som döljer sig i allt ogräs...hmmm)




















Efter (aha det var en svartvinbärs buske, vem kunde tro det hihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar