20090914

Nu är Lorinnes rum ÄNTLIGEN färdigt!

Nu är allt äntligen klart i min lilla älsklings rum, jag såga till stången igår natt innan jag hoppade i säng och nu hängde jag in klänningarna. Jag är super nöjd och tycker att det blev riktigt bra, tycker inte att man ser att det igentligen inte är en garderobsdel. Nu får tiden utvisa om liten låter kläderna ligga eller om mna får vika om alla kläder 20 ggr per dag. Hon har inte gjort någonting sedan de kom upp för två veckor sedan men hon har heller inte haft någon kompis över sedan dess heller. Ja det var vad jag ville få sagt nu på morgonkvisten. Ska göra lite frukost til barnen och och sedan blir det nog lite scrapbooking. Kanske ska försöka mig på en liten utmaning från våran tråd på FL...
Garderoben:





























Det färdiga resultatet:

1 kommentar: