20111230

Nattsorg!

Klockan är nu 3:35 och min lilla skatt är snart 48 h gammal. Varför är man då vaken 3:35, jo pga total meltdown. 22:30 igår torsdag brast fördämningarna och grät konstant i ca 1,5 h. Har fått sova ca 2h och gråtit ytterligare någon halv timme. 2:50 skickade jag iväg Thomas för att fixa modersmjölksersättning vilket slutade med att han fick åka till Uppsala och BB.
Vad är det som är så fel då...? Jo amningen! Han har sedan 20:00 tuttat konstant (med micro minuter sömn mellan tuttarna) fram till ca 23:30 sedan fick bröstvårtorna och jag vila/sova till 1:20 när det var dax igen. Han har nu velat tutta i 3,5 h och gissa om att man känner sig som en värdelös mamma. Ringde till sist och BB och frågade vad jag skulle göra och därav är Thomas på resa mitt i natten. Min lilla prins blir inte mätt! Tuttarna gör så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen och han är så hungrig att jag inte kan annat än att gråta. Nu borde Thomas vara hemma när som helst och jag hoppas verkligen att detta funkar, snart kan jag inte ens öppna ögonen för svullnaden av allt gråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar