20111225

Juldagen 2011

Jaha så har julafton passerat och gått över till juldagen. Fortfarande ingen bebis och börjar nu bli lite stressad över att det kanske blir ytterligare en Januaribebis :-( Det blev många klappar som vanligt och en mycket glad Lorinne. Jag fick mycket fint bla en muffinmaker som jag önskat mig samt biljetter till Spamalot tillsammans med Thomas, Angela, Daniel, Nanni och Henka. Kom i säng vid 00:30 och som strax innan 1:00. Har varit lite sissådär med sömnen sedan fredag då vi sover i våningssängarna och det är hårt hårt. Vaknade vid 9:20 och kollade en av Lorinnes nya filmer innan vi gick upp för en SEN frukost. Efter frukost åkte jag och Thomas till Hudiksvall för att handla lite förnödenheter och Ica var öppet vilket var toppen. Tog en kort promenad när vi kom tillbaks och sedan gick alla andra på en promenad strax efter vi kom in :-). Imorgon bär det av till Märsta igen och jag hoppas och ber att att den lilla tänker komma vilken dag som helst nu. Förvärkar och sammandragningar är det och mindre rörelser från lillen men inget mer :-( Snälla håll tummarna för en Decemberunge i familjen Djurfelter :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar