20111220

Dagen efter :-)

Då var det tisdag och fyra dagar kvar till jul, tre dagar kvar till BF och dagen efter födelsedagen. Då har man blivit 34 år och fått så fina presenter, i lördags var kalaset för nära och kära. Då fick jag blommor i massor varav två super fina orkidéer. Av mina älskade föräldrar fick jag en massagestol som jag önskat och oj va skön den är. Sedan var det annat fint som värmde hjärtat och igår fick jag presenter av familjen :-).... Och vad fick jag om inte en iPad med fint skinfodral i rosa, skärmskydd och simkort :-D. Fixade så den blev uppdaterad och lärde känna den lite. Slutade med att födelsedagen slutade klockan 1:10 :-).

Nu börjar förkylningen bli lite bättre och jag hostar mycket mindre vilket känns skönt. Nästäppan och snorigheten är kvar men även den är snällare. Nu väntar jag mest på att det lilla miraklet i magen ska komma ut. Längtar så det knakar men samtidigt omöjligt att fatta att vi ska ha en liten bebis i våra armar snart. Som det är just nu så verkar Kimkim inte ha bråttom ut alls så vi får se när han är redo.

Igår fixade jag de sista julklapparna som vi vet vad vi ska ha. Kvar är mamma och pappa vilket är lite knivigt då vi skulle gå ihop med syrrorna och sedan meddelade de inte att de inte blev något. Hoppas nu på lite tips från vardera om den andra och att vi hinner köpa något innan fredag. Ska väl försöka slå in lite julklappar under dagen tänkte jag men vi får se hur det går :-) inte mycket som blir gjort som jag tänkt nu för tiden. Hoppas verkligen att energin kommer tillbaka när liten kommer ut.

Tack och hej från mig den här gången :-)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar