20100930

Stockholm City Scrapevent!

Idag beställde jag äntligen biljetter till höstens scrapevent vilket känns underbart. Men något som känns ännu bättre är de goda nyheterna jag fick på mailen vid 20:30... det finns plats för mig och Susanne både lördag och söndag :-). Var med en dag i våras och skulle göra vad som helst för att få chans att vara med igen. Den här gången ska jag dock vara med båda dagarna då tiden bara sprang iväg i våras. Just nu känns det extra viktigt att få en chans att vara med då det inte har funnits chans att scrappa särskilt mycket sedan Mars när vi fick våran första placering. När man har en liten på 2 år och en styvson på 11 år som sedan har sällskap av två kontaktbarn (9 och 14) och nu även en "placering" på 16 år det inte lätt att hitta tid att sitta för sig själv. Nu när jag har fått biljetter till båda dagarna ler jag så stort det bara går. Trist nog kan min kompis bara vara med en dag men det får gå ändå... ;-). Förra gången var det så härligt att få sitta i ett helt rum med bara likasinnade. Inget barn som drog i en eller man för den delen bara jag och min scrap. Det var senast som jag inte var mamma eller fru utan Lillian. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar