20100929

Roligt roligt!

Trots att tiden inte finns just nu för så mycket pyssel/scrap så är det alltid nya saker man önskar sig. Idag hämtade jag ut mitt senaste köp vilket gjordes hos Altheas Mix. Det blev en hel del grejer bla en del Maja papper och jag har nu ÄNTLIGEN en scoreboard. Det blev en Martha Steward och till min överraskning ingick det en extra del som gör att man lätt kan score(a) kuvert, hihi. Kanon service och enormt snabb leverans, hon hade ett extra erbjudande vilket ledde till att jag fick en hel del extra grejer av henne då jag handlade för en hel del pengar :-). Är så glad och det kliar i fingrarna att få sätta igång nu, det enda som saknas är en riktigt bra skärmaskin. Min Fiskars är värdelös, den skär snett och skärbladet blir snabbt slött. Så nu blir det till att surfa runt och leta tips på bra skärmaskiner, hihi. Nu ska jag dock fundera på säng då det blev väldigt sent igår, 2:45. Satt och designade, skrev ut och skar till 100st visitkort... SNARK!

Men först lite bilder på allt nytt och roligt...

Överblick på köp:

Närbilder på allt skoj:





Överraskningsgåvan två bilder:



Ett stort tack Althea Mix kan verkligen rekommendera shopping där. Nej nu håller ögonen på att går i kors så godnatt från Märsta...ZZzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar