20100717

Städa städ varje... lördag?

Då var klockan 16:40 och jag har hunnit tvätta 2 60 graders maskiner eftersom först fungerade inte strömmen förens 8:00 och sedan var torkskåpet trasigt, suck! Där får man för att man vill tvätta innan semestern. Hur som så började städa och vid 10:15 ringde Nicolina och vi plockade ihop oss för att åka till Midgårdsbadet. Den här gången var det Nicolina, William och Fredrik som var med. Det var dismoln och vi blev bara kvar till 13:30. För mig passade vädret utmärkt då jag brände mig igår och det har värkt hela dagen... Men Lorinne badade två vändor och jag två och en halv. Andra vändan blev det rutschkanan, och de två "stora" hopptornen sedan plockade vi ihop. Men vi hann med både mackor och festis som Nicolina bjöd på och glas och lite godis med läsk. Hem för att fortsätta med städandet och Lorinne vilade mellan 14 och 16. Vilan blev lite längre än planerat men samtidigt så väntar ju mommo, moffa och kusinerna på henne i Losjö och det blir nog en sen kväll. Nu ska jag packa ihop datorn och sedan får vi se när jag får möjlighet att uppdatera bloggen. Ville passa på med ett sista inlägg innan den åker till Norrland. Glad sommar till alla och vi "ses" garanterat igen till 15 Augusti . Kram från familjen Djurfelter - Norrland hör kommer vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar