20100710

Dåligt med tid!

Man vill ju inte sitt vid datorn när gubben är hemma och vaken och sedan är man själv för trött att börja när han har somnat. Nu är de redan lördag kväll och man har varit hemma 2 dagar sedan semestern med bästisen och inte har man hunnit uppdatera bloggen någonting alls. Fredagen var det lek med kompis Arvid i Sätunaparken och efter lunch hemma stack vi ner till Steninge badet för att Visa Arvid och Lisa hur mysigt det var där. Thomas kom och hämtade upp oss där och efter hejdå på Willys åkte vi hem för en gemensam dusch innan vi promenerade till Micke och Susanne för middag. Det blev pastasallad och glass till efterrätt. Var hemma till 23 och Lorinne däckade i vagnen innan vi ens började gå... Idag lördag fick Thomas sovmorgon och jag och Lorinne pulade lite, jag med grattis kort till Elin och hon med lera. Väckte Thomas när Lorinne var för hungrig vid 9:45 och efter frukost pysslade jag vidare med kortet och när det var klart åkte vi till Willys och Arlanda stad innan vi for vidare mot födelsedags barnet. Det blev en mysig tillställning och själv hoppade jag i poolen 2 ggr och Lorinne var med bada och hade riktigt kul trots att det var kallt i vattnet (19 grader) Hem till 20:30 och Pizza i vardis. Vi kollade Tarzan 2 och Lorinne somnade i soffan vid 21:30. Satt lite vid datorn innan vi gick i säng för sista myset innan Thomas åker till Aspö över veckan och jag Lorinne hänger kvar i Märsta.

Lördagens kort:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar