20120902

Mera shopping :-)

Snart tror ni väl att jag bara shoppar och aldrig pysslar :-). Men har man en 8 månaders som bara vill vara med mamma och ha 100% uppmärksamhet är det inte så lätt. Längtar tills tuttandet försvinner så jag kan köra riktiga långkörare nattetid i alla fall :-) Hur som så var jag och barnen på Stinsen under gårdagens regn. Givetvis blev det ett besök på Panduro då jag lovat att Lorinne skulle få handla lite mer papper. Konstigt nog blev det en massa till mamman också...? Sedan sprang vi in på Granit och där hittade jag lite skoj också :-) Givetvis vill jag visa vad det blev för inköp igår :-).

Sedan fick jag också hem mitt senaste paket från K-Design i veckan med alla nya härliga papper och mysiga stämplar :-) Kattiz var även så underbart snäll och skickade med en överraskning med nya papper och en grattis stämpel :-)
Givetvis ska ni få se allt detta också, så det blir många bilder men jag fick inte visa överraskningen före lördag så därför fick det vänta lite :-)

Men först ut, Panduro och Granit:



Fick inte med en mapp som jag inhandlade till alla restpapper :-)

Nu K-Design :-)



Blommor, fiiiina stämplar och charms!



Den super fina bonus stämpeln :-)






De super fina nya papperna som hon skickade med som en bonus :-)(Fram och baksida)



De papper (In Colors) som släpptes förra helgen som är sååå fina :-)



Lite Summer Splash :-D



...och på fyllning av de underbara Old Times papper hon har :-D

Visst är det kalas fina grejer som K-Designs låter oss frossa i. Kommer bli MÅNGA ordrar därifrån :-)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar