20120912

Ett snabbt album :-)

Felicias kompis Sirre har fått en dotter i helgen och givetvis ville jag göra en personlig present från "henne". Valde att göra ett fotoalbum med tolv sidor och mellan varje blad så satte jag journaling flikar :-). Passade även på att göra en "Meander Book" vilket var jätte kul. Fler sådana kommer det att bli :-)
Då det blev ett rusch jobb så han jag inte dekorera så mycket men blev nöjd i alla fall :-D Nu hoppas jag även att den nyblivna mamman uppskattar presenten också :-)

Nu lite bilder :-)















Min Meander Book i en egen gjord plast ficka :-)



Fiffi Luran Fiffi Lej :-)









Jag har använt DCWV Stack-Nana's Nursery Baby Girl, vit och ljus gul canvas cardstock. På hela albumet har jag använt Tim Holtz On the edge die Brackets och "ramarna" kommer från Tim Holtz Tag and bookplates sedan har jag använt UTEE på dom och på den silvriga tryckte jag ner en swirl stämpel medan UTEEn var varm och den fyrkantiga målade jag rosa akvarellfärg på. Texterna har jag skrivit ut på datorn och likaså "journaling lapparna". Rubriken på Albumet är från Tim Holtz alfabet Vintage market. Charmsen kommer från en mina roliga Facebook grupper :-)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar