20120926

Ett litet hej innan helgen!

Hade hoppats bli klar med ett album till min älskade mamma som fyllde år nu i måndags men vi får se hur det går. Den här veckan har varit ganska fullspäckad och fortsätter så tydligen. Måndag var jag och Timothy i Uppsala och givetvis var det då elfelt uppkom iVäsby vilket gjorde våran resa lagom jobbig. Hämtade Lorinne för att hinna hem och byta om och amma innan vi stressade vidare till gympan. Thomas var dock med för första gången så han hade koll på Timothy vilket var skönt. Tisdag lämnade vi Lorinne på dagis för att komma hem och amma innan vi åkte till Vårdcentralen med Sabrine för att få bekräftat att det är bett hon har fått (vägglöss). Hämtade ut paket innan jag gick hem med en TRÖTT Timothy. Han somnade ca 10:45 och sov till 14:15... Rekord! Även mamma fick en stund att blunda på. Snacka om att Uppsala tog ut sin rätt på oss båda. Imorgon onsdag ska det städas lite och sedan är det möte i skolan för Sabrine 15:00 och 17:00 kommer Felicias soc på besök. Torsdag ska det tvättas och FÖRHOPPNINGSVIS hinnas med lite scrap. Fredag ska det packas till lill tjejen som ska åka till mommo och moffa för en helg med kusinerna. Och strax efter hejdå rusar jag till kontoret och packar för min UNDERBARA helg på Stockholm City Scrap Event. Har inte bestämt vad jag ska pyssla med än men tänkte ha en plan klar även denna gång. Får se om jag kanske sattsar på någon tävling denn gång... Ska i alla fall bli så OTROLIGT roligt att få scrappa i 25 h helt utan barn eller gubbe som stör :-)Jag hoppas i alla fall att jag kommer ha lite att visa efter helgen :-) Nu är det dock dax att krypa isäng för att kunna vakna till nästa dag Zzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar