20101019

Helgen kryper närmare!

Nu är det tisdag och en annan räknar dagarna tills lördag. Det ska bli så kul att shoppa loss igen. Det var så länge sedan jag var och handlade i en affär att det är skamligt. Sist var det den 10 Juni. Det blir lixom bara webbshop mest nu för tiden. Men det ska bli såååååååååååå roligt att gå på mässan och bara klämma och känna på allt skoj. Jag är i behov en skärmaskin som fungerar och inte skär snett som min Fiskars. Sedan behövs det alltid cardstock och mönster papper så klart. Är även på jakt efter nestabilities Grand circles och Grand scalloped circles och hoppas på att hitta dom till ett bra pris :-). Blommor kan man aldrig ha för många och jul jul jul är ju på g runt knuten. Idag har jag i alla fall behållit Lorinne hemma för hon hade feber i söndags och igår kväll men idag är hon feberfri igen. Själv har jag varit hel deckad och sovit hela dagen känns det som. Feber och stress från måndagen har väl tagit ut sin rätt. Nu har jag snart tvätten och vet inte riktigt hur det kommer gå. kan nog somna stående just nu. Men nu ska middagen lagas och undertiden får fantasin flöda kring lördagens shopping :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar