20180215

Måste bara dela denna möjlighet :-)

Just nu kan man vinna en kurs som heter  brush lettering 101 från Little Coffee Fox. Hon har en kanon bra sida med massor med tips för Bullet Journaling samt brush lettering. Hon har även massor med printouts eller tutorials. På hennes YouTube kanal kan man se hennes fantastiska Bullet journal för inspiration och hennes tips på pennor är guld värt 💖 Jag hoppas ni hinner skriva in er på denna möjlighet att få denna kurs helt gratis 😱.

Jag har precis själv fått upp ögonen ordentligt för Bullet journaling inför 2018 men har inte riktigt hunnit komma igång. Men Little Coffee Fox var den sidan som jag inte kunde sluta att läsa på och klickade på den ena länken efter den andra och får bara mer och mer inspiration för varje dag som går. Jag kan verkligen bara rekommendera hennes sida och denna giveaway är helt fantastisk 💖.

Min tanke med brush lettering är både för att jobba upp min handstil i vardagen men också för att kunna få en Bullet Journal som speglar mig och handskrivning har alltid varit viktigt för mig både som liten och idag som vuxen. Men med all ny teknik så skriver jag mest på dator och vill hitta tillbaks till min handstil och börja använda den mer och mer och med en Bullet Journal är just papper och penna som gäller och med denna kurs kan jag kanske nå dit snabbare.

Kramiz till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar