20170914

Oj oj vad längesedan jag skrev här nu igen...

Hej alla underbara blogghoppare! Jag har som vanligt helt glömt bort att skriva här med två DT uppdrag och skola så har denna blog helt enkelt glömts bort. Men idag så gjorde jag några ATC inför en swap på FB från en ATC grupp jag är med i. Temat var djur och jag funderade ett tag på vad jag skulle hitta på då jag kände att jag inte skulle hinna färglägga stämplar så försvan snabbt några idéer men så kom jag på att köpte ett par jätte roliga stämplar med tillhörande dies när jag var på träff i våras som Engströms höll. Med tanke på att temat var djur men sedan var det fritt fram med resten så tänkte jag att varför inte ta dessa roliga stämplar med ballong djur. Den ena jag valde är en giraff (gissar jag i alla fall) och den andra en hund. Jag skippade snörena då jag ville att dessa skulle "flyga" fritt. Bakgrunden är gjord med Distress Oxide och mist medan "djuren" är stämplade med Distress Oxide utan mist. Ballongerna är fästa med 3D kuddar och texten med. Texten skrev jag för hand och alla stygn runt texten och korten är ritade med svart penna. Men nu måste jag också visa dessa lite tokiga ATC tema djur:


Hoppas ni gillar dessa små ballong djur det gör i alla fall jag :-)

1 kommentar:

  1. Hej :)

    Vilka super fina ATC kort du har gjort.

    Ha de gott.
    / Gurkiss

    SvaraRadera