20180305

Dax att damma av bloggen!

Det är helt galet hur det blir när man kommer upp i åldern och ger sig in på en tre och ett halvt års utbildning på universitet och bollar det med två mirakel och en hockeyspelande make. Jag skäms över hur min blogg har hamnat sist på listan men 2018 ska jag göra mitt absolut bästa för att styra upp den igen. Jag har senaste åren varit DT för två butiken och det har låst mig lite i min kreativitet men förra veckan blev jag fri igen och har nu två alster att visa som bara har sprudlat fram förra veckan. Det första jag vill visa är en LO med shaker pocket effekt i öre delen och är i övrigt en ganska "Less Is More" alster där min tanke är bilden som fokus.


I söndags var jag med min pysslande vän Malin och tänkte att jag skulle prova på att göra min egen variant av 3D Pushout med en av mina fantastiska stämplar från Lili Of The Valley. Jag valde att färglägga med mina nya Chameleon color pencils och var så nöjd att jag tänkte att jag skulle passa på att göra ett 3D alster av det helt enkelt. Jag satt och klappade händerna när alla bitar sakta kom på plats och kommer garanterat göra det igen så det gjorde stämpel motivet såååå mycket mer :-).


Älskar den här stämpeln och tänkte att den kommer bli bra till ett födelsedagskort till Timothys klasskompis som fyller 7 och firars den 17 Mars.

En sidobild för att se 3 D effekten lite tydligare :-)


Nu ska jag avsluta för den här gången men jag kommer göra mitt bästa för att få liv i den här bloggen igen :-)

Kramiz Lillian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar