20150610

Liten present....

Idag var det skolavslutning och min "lilla" dotter slutade första klass :-) Tänk va stor hon har blivit snart är det studenten hihi :-D Givetvis blev det en pyssel present till fröken och ett kort. Kortet blev jag inspirerad av på YouTube och ville göra ett försök fast då ett "litet" kort :-P. Givetvis blev det även ett litet mini album som även det "kommer från" YouTube och den otroligt craftfriendly tjejen Anna Powell
Här kommer en liten bild kavalkad:




Älskar luftballongen och är såååå glad att jag hittade den på YouTube :-) Vimplarna är från en mina absoluta favorit punchar från EK Success 😊






Alla sidorna har en liten ficka i fram och sedan är själva sidan en ficka:







Alla fickorna har dubbelvikta tags för fler fotografier/journaling:














Nu kikar vi på "nedre delen" :-)











Även dessa är fickor med dubbelvikta tags för ännu fler foton:



Mina sötnötter:



Nu hoppas vi bara på lite mer sol och mycket mindre blåst :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar