20150617

Ett nytt kort :-)

Idag blev jag klar med det senaste kortet jag bara var tvungen att testa :-) Skuttade runt på webben och hamnade på en blogg med detta kort och blev super sugen att prova på det. Så här kommer det :-D Redo för en bildkavalkad?

Framsidan:


All rosor och rosknoppar har jag gjort med hjälp av min dies Cherry Lynn Tea rose och de gråa blommorna är gjorda med en min dies från Frantic Stamper: petite layering flowers. Fjärilarna är Martha Stewarts 3 in 1 Butterfly punch 😊

och uppknuten:



och insidan:



Under mattan döljer sig hälsningen till födelsedagsbarnet :-)



Nu lite när bilder på de handgjorda blommorna och presenterna på mattan :-P















Hoppas ni tycker om det :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar