20150510

Some scrapbooking...


Hej alla underbara läsare. Får skämmas lite över att jag glömmer bloggen nu för tiden helt. Ska försöka bättra mig och få till inlägg lite oftare 😊 Idag får det bli några projekt som har varit senaste tiden och även mitt senaste vilket är en Photo Folio som jag har gjort efter inspiration av Malin Lundgren på YouTube. Men eftersom jag har gjort så många minialbum så valde jag att göra efter egna mått och satte igång. Sedan har jag gjort ett litet special kort med lerdekorationer jag gjort själv och annat smått och gott. Jag har även gjort en liiiiiiten basketsko i Cernit lera som en charm samt en dangle charm med skon bland annat som en dangle. Jag tänkte även passa på att visa ett kort som jag gjorde till en lite tjej som fyllde 3 år tidigare i år. Jag valde att kombinera ett tårtkort och ett stafflikort och trollade till lite egna ideér också 😜 Men nu till bilderna på projekten och länk till YouTube klippet på Photo Folion. Vill dock varna för att ljudet på videon är bakgrundsljud från barnen och bläddrandet av Folion så stäng av ljudet så slipper ni det i alla fall 😊

Special kortet:


Basketsko och danglecharm:









Här kommer kortet till lilla Alice 3 år:











Nu lite close ups på handgjorda blommorna och den fina trippel rosetten:
















Här är Photo folion som jag har gjort till min älskade son:
https://youtu.be/WFQRFpNCIcM

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar