20110826

Lite mer bebis :-)

Nu har den "nya" bröstpumpen kommit och det första fina Laban kläderna. Thomas börjar bli lite stressad över allt inköp men det är som tur var bara några hundra lappar hittills då det är Tradera som står för det mesta just nu. Tänk vad mycket man kan hota som säljs nytt men billigt :-)

Längtar så mycket till att vår lilla prins kommer samtidigt som jag inte riktigt kan tro på det. Nog för att jag har har sett honom tre gånger nu och han sparkar omkring där inne så fort jag sitter/ligger. Men det är precis som förra gången när jag var gravid med Lorinne. Jag "visste" att hon fanns där inne och kände henne. Men jag kunde inte förmå mig att tro på att jag i Januari skull ha en liten bebis i min famn. Låter säkert helt galet men det var så fram tills den 3 Januari 2008 klockan 21:03 när hon lades vid mitt bröst. Visst vi hade väntat på den lyckan i fyra och ett halvt år och denna gång i nästan 3 år... Men det är väl kanske så min hjärna väljer att skydda mitt psyke vem vet :-S Vi har ju ändå varit med om inseminationer, IVF och tre tidiga missfall och visst har man legat på botten och kippat efter luft många dagar sedan oktober 2002.

Nej usch slut på det tråkiga nu. Vi fick våran underverk 2008 och nu ser det ut som ett underverk till har tilldelats oss. Visst känns det lite spännande att det ska bli en liten pojke och lite skräck har smugit runt knutarna kring framtiden med en son. Men det ska bli super kul att få bli mamma till ytterliga ett litet liv och jag har ju ändå haft Kevin i mitt liv sedan han var 3 och kontaktfamiljsuppdrag med tre killar "so far". Så ett djupt andetag och möta framtiden med glädje så löser sig nog allt när det väl är ens egen eller????

Idag har vi ytterligare en skolkardag men jag hade så hiskeligt ont i foglossningen att jag inte klarade av tanken på promenaden till och från dagis. Den har varit riktigt illa sedan regndagen och den dumma springturen till bussen. Men istället betyder det mys med lilla älsklingen lite för oss själva och det är ju det bästa som finns istället :-D

Här är bilderna på det ny inkomna attiraljerna:

Bröstpumpen med sterilliseringsbox och flaska med napp och lock samt en extra flaska modell större :-)


...och så första setet med Lilla spöket Laban:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar