20110206

Scrapbooking måndag!

Då har lördagen passerat och det blev en del gjort och en del inhandlat. Alltid kul att få sitta i ett rum med likasinnade och få inspiration från massor av håll. Det bjöds på saft/tea/kaffe under hela eventet samt kakor, bullar frukt och mackor. Alla fick varsin goodiebag när man kom med två cardstock, två mönstrade papper, tre charms, ett band och en rubberstamp. Fick klart min pappas födelsedagskort och syrrans samt experimenterade lite med en idé jag ska försöka få klart till alla hjärtans :-).Hade sån tur att ena butiken sålde min a favorit stämplar som kommer från Skottland och inte har funnits i Sverige så det blev en del stämplar köpta vilket jag inte trodde när jag åkte hemifrån.
Nu är det dock måndag och jag har tagit tag i lite utmaningar på Svensk Scrapbooking valde Alter först och det blev ett litet set till mamma nu till Alla hjärtans. Det blev 8 stearinljus och ett matchat kort. Ljusen är till utmaningen på Svensk Scrapbooking vilket var en lite kul utmaning men jag skippade blockljus då mamma främst använder vanliga ljus :-).

Tänkte visa det färdiga setet till mamma:


Måste också visa vilken skillnad det blev efter att jag fixade ny förvaring till mina Spellbinders:

Snacka om mer utrymme i hyllan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar