20110217

Några kort!

Tänkte visa några av korten jag gjorde inför Valentine och givetvis använde jag några av mina nya stämplar. Till Thomas blev det "Nora blowing kisses" i blåa färger medan mamma fick samma stämpel men i rosa toner samt den nya fina dien "Heart banner" från Whiff. Har då använt det nya pappret och vilken skillnad det blev! Är såååå glad att jag tog mod till mig att prata med tjejerna på Uppysslingens scrapmara i Uppsala här om veckan. Annars hade jag aldrig vetat att det var pappret det var fel på. Till pappas kort blev det en stämpel som jag fick extra från Whimsy stamps när jag beställde Kenny K stämplarna. Jag gjorde även ett kort till Cassandra som firades söndagen innan Valentine men hon fick stämpeln "Nora with Singbirds". Givetvis så använde jag mig av mina nestabilities och stämplarna är ju då färglagda med promarkers på det nya kanon pappret 4CC. Mammas set med servettasken och kortet har jag gjort för ena månadsutmaningen på Svensk scrapbooking och likaså Thomas Valentine kort gjordes för en av februaris utmaningar. Hoppas på att hinna med någon till men får se om tiden räcker till :-)

Mammas set:

Thomas kort:

Pappas kort:

...och öppet:

Grattiskort till Cassandra:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar