20110209

Hemskheter!

Igår kväll efter en kanon mysig dag i stan med Majja, Kajsa och Linda så kom jag hem för att snabbt laga mat till familjen innan jag lagom till att maten var klar var tvungen att åka till Central för föräldrarådsmöte. Givetvis hann det bli tjafs med Thomas och han tyckte inte att han skulle behöva skjutsa mig vilket ledde till att jag inte hann äta. Hur som så var det ett kanon bra möte med massor av information och det låter som förändringens vindar blåser på Central vilket är toppen om de blåser åt rätt håll. Kom hem strax efter åtta och Lorinne var fortfarande vaken och väntade på mig. Vi gick upp och borstade tänderna och sedan gosa vi i sängen med en saga och lite kramar. Hon somnade vid 20:20 och jag strax efter. Ville inte gå ner eftersom jag var så ledsen på Thomas. Men sedan brakade helvetet löst, 22:15 messar Felicia Thomas att att hon behöver "oss". Han vill att jag går in men jag tycker att han kan göra det eftersom det är honom hon messar. Han går in men kommer och hämtar mig för tydligen så har en av hennes vänner tagit självmord. Hon var jätte ledsen och efter mycket prat så slutade det med att hon ville att jag skulle sova med henne. Hämtade min kudde och täcke och kröp ner, och vi somnade strax efter. Vid 00:30 vaknade Lorinne och behövde sin mamma så det blev till att ta min kudde och täcke tillbaks till sängen och krama henne. Så idag när Lorinne vaknade vid 8:05 så kan jag inte säga att mitt tidiga säng gående gjorde någon vidare nytta på sömnen. Väckte Felicia vid 8:45 för skolan om hon orkade med den och fixade frukost till henne. Nu har hon precis åkt till skolan och jag ringde och pratade med hennes lärare att hon har det tufft nu och jag hoppas hon klarar av skolan idag. Det är tufft med sorg i hjärtat men tyvärr fortsätter livet och vi övriga får kämpa vidare. Jag tänker på dig gumman och jag finns här för dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar