20100826

Lite pyssel!

Då har jag äntligen fått lite pyssel gjort här hemma efter att ha frossat i inspiration på nätet på alla min favorit sidor så satte jag till sist igång med det jag skulle ha gjort redan på semestern men det fanns inte tid mellan bänkbygge och kvällsmys... :-). Det blev en altered burk till mamma. Original burken är en burk med päronhalvor den större storleken så det blev lite annorlunda mot Ylvas burkar som jag också tänkte visa hur de blev när jag var klar. Hade dock jätte kul när jag gjorde samtliga burkar och har nu massor med nya roliga idéer men får se när det finns tid för det... Hur som så tänkte jag i alla fall visa upp de nya fina burkarna denna vända trots att de små gjordes för ca 3 veckor sedan, hihi. Så nu kommer en radda med bilder på burkar och på de tre kort som gjordes under semestern. Kram för den här gången så "hörs" vi snart igen!

Original burk (Ylvas):

Färdiga burkarna från sidan:

...och upp i från:

Ylvas kort:



Susannes kort:



Alex kort:

Mammas burk:

1 kommentar:

  1. Jättefina burkar, men hur har du gjort?! Tycker du ska ta steg för steg bilder o lägga upp! :)

    SvaraRadera