20100831

Brainstorm!

Idag har det varit en lång dag men underbart trevlig. Lorinne och jag tog 8:50 bussen och åkte sedan vidare med pendeltåget mot Södermalm. Mötte upp Angela vid 10:15 och sedan gick vi till hennes galleri för att brainstorma kring vårat företag. Lorinne var super duktig och pappa Thomas kom och hämtade vid 15. Jag och Angela blev dock kvar till 22:00 innan vi packade ihop och jag var hemma till 23:15. Men det blev mycket gjort i planering och vi ska ses igen nästa måndag men då blir det lite kortare dag. Dagen avslutades i alla fall med att vi nu har ett namn på vårat företag och vi har skissat lite på hemsidan samt vilka "tjänster" vi ska ha. Men under dagen fick jag även två underbart härliga meddelanden. Det första var att vi kommer få den placering vi har väntat på sedan sommaren. Jag gjorde en liten dans när messet kom och ser nu fram emot onsdag när Rediane kommer till oss. Sedan ringde Thomas efter att ha öppnat posten och meddelade att Lorinne kommit in på dansen och inte bara det utan att hon kommit in i -07 gruppen. Jag blev så glad att det blev en liten dans till. Det är inte ofta som det händer så mycket bra under en och samma dag. Men nu är klockan 1:25 så det är nog dax att hoppa i säng efter en snabb sväng på Facebook för att säga Jippi till Rediane. Godnatt och sov gott, det kommer jag att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar