20100504

Dagarna bara springer iväg!

Nu har i alla fall våren kommit och allt som det medför sig. Man känner sig så mycket gladare när man drar upp rullgardinen och solen lyser där ute. Det har inte blivit någon scrapbooking alls de två senaste månaderna men desto mer tid med barnen. Vi har varit ute mycket under dagarna med Lorinnes kompis Majja och jag har fått en ny mycket god vän i Majjas mamma Linda. Det känns jätte kul då det vi båda går hemma under dagarna och hämtar tjejerna samtidigt. Just nu är det ganska mycket stress i vardagen få jag sedan två veckor tillbaks är med Diana i skolan två dagar i veckan borta i Gottsunda. Det gör att Lorinne har börjat gå två heldagar på dagis vilket har fungerat underbart bra. Men det gör inte att det är lättare för mig att lämna bort henne. Saknar min lilla skatt de extra timmarna jag är i från henne.
Det som gäller just nu för samtliga i familjen är ner räkning tills Braulia inte ska bo här heltid längre. Alla hoppas nu att det är den 11 Maj som gäller men peppar peppar... Nu till lite bilder från det vackra vår vädret...

Lek i parken efter dagis med kompis Majja:


Promenad med familjen i solen:


Kikar på Pippi Långstrump med fler tillsammans med Majja:


En söndagspromenad med familjen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar