20091220

Söndag!

Då har man fyllt år i år också och de blev en kanon rolig kväll. Det var 13 vuxna och 11 barn närvarande och full fart och massor med fina presenter. Kvällen avrundades vid 22 men min älskade syster var kvar med sina två små och de blev stoppade i säng ganska direkt. Först var det bara för mig att bädda för Braulia i killarnas rum och sedan för Angela och Elis i pappas rum. Alli sov i Lorinnes säng och då ville Braulia sova med Alli istället så då fick jag flytta sängen till Lorinnes rum istället. Men till sist var alla barn i den säng de skulle sova i utom killarna som fick vara uppe ett tag till. Lorinne somnade efter en stund av saga och sedan tog vi fram lite got och satte på Dödligt vapen 4 som gick på TV4 film. Angela och jag satt uppe och pratade medan Thomas somnade till filmen som vanligt. När Angela sagt godnatt var jag uppe en stund till och min födelsedag tog slut 2:45 när jag la huvudet på kudden. Upp med Lorinne idag vid 7 och har nu en sådan extrem migrän att den inte försvann av Imigranen ens. Trist men jag har orsakat det själv, hihi. Imorgon ska jag försöka ge mig iväg för att handla lite julklappar, hua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar