20091205

Jul och hantverk i Kista!

Då var det fredag och äntligen Jul och hantverk i Kista. Lorinne fick vara ledig idag eftersom mässan öppnade 10 och hon ska ju hämtas 12 så... Susanne kom förbi oss vid 9 och sedan tog vi tåget till Helenelund för en snabb promenad till Kistamässan. Vi var där innan det öppnade men de hade börjat släppa in så vi körde på. Sedan var det shopping, shopping och mera shopping. trots att det bara fanns 2 scrapbutiker så blev det super lyckat och vi hann kika på visning av Ultimate Pro hos Scrapnet vilket var kul. Lorinne var jätte duktig och jag hade en underbar dag med "bästis" Susanne. Tänkte visa upp dagen underbara shopping och hoppas på att hinna testa det mesta mycket snart :-).
Här är allt jag hittade under dagen:

1 kommentar:

  1. Du har ju glömt alla papper som du köpt. :-D
    Jag har redan provat på glimmer misten och den var trevlig. Ska nog bara finputsa tekniken. Gjorde flera tickets och hann även göra 4 julkort innan jag la mig.

    SvaraRadera