20091021

Tänkte passa på innan dagis!

Ska hämta liten om 30 minuter men jag tänkte att jag hinner ju i alla fall lägga in ett litet inlägg här innan. Idag har det varit mycket surf och ingen scrapbooking än... Känner viss stress eftersom jag ska till Norrland på fredag och kommer vara där till nästa helg. Det gör att jag kommer vara bortkopplad från internet när det blir November och jag kommer därför inte kunna vara med i tävlingar efter fredag dag... Det är ju så många jag vill vara med på men det får nog bli till att välja bort, suck. Är sååå trött just nu och då har jag ändå kommit i säng före 1:00 två dagar på raden nu. Tänkte i alla fall att jag skulle lägga upp bild på mitt kort jag gjorde till Thomas. Det blev ett Tri-shutter-card eftersom han har sagt att han gillar dessa väldigt mycket. Jag har dock redigerat innan sidan då det var lite bus skrivet där :-)

Framsida:


Uppvikt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar