20091022

Ytterligare en utmaning!

Efter ytterligare en sen kväll med scrapbooking (2:45) så har jag nu äntligen gjort klart Lo:n som påbörjades vid 00:30... Den är nu anmäld till Scraphusets oktober utmaning vilket var en skiss. Som vanligt har jag följt skissen lite för exakt säkert men jag blev nöjd och det är ju ändå det som är viktigt. Tävlingen är mer en bonus och något som ser till att det blir sidor gjorda också. Men nu är det väl bara att hålla tummarna att det går bra och en kanske kan vinna... :-).

Ta Daa:

Jag har använt rosa cardstock (Canvas) som grund papper, sedan har jag ett mönstrat papper från Creative Club. Jag har edgat med Distress Vintage Photo runt mönster pappret tabarna och titeln. Titeln är skriven med QK Tangerine och den lilla 3D texten är faktiskt maskade efter Tangerine vilket ar kul då det är första gången jag provar att maska. Givetvis är även maskningen gjord med Vintage Photo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar