20210807

Christmas ATC

Äntligen har jag blivit klar med mina Christmas ATC inför min mini Christmas pocket letter swap. Jag har ritat snögubben själv samt mallen för granen. ”Snö” kullen har jag bara klippt en lite kurva på ett vitt cardstock. Jag använde art stones både liten och mellan och jag stänkte med vit akvarellfärg. Jag har även strött glitter på den blå bakgrunden innan färgen torkade.

I have finally finished my Christmas ATCs for a mini Christmas pocket letter swap. I drew the snowman by hand  as well as the tempate for the fir.. I just cut a little curve for the little snow hill. I used some art stones both small ones and meduim sized one and I splashed some white acrylic paint. I also sprinkled some glitter before the background color dried.  



Text stämpeln kommer från set jag har köpt på Wish:

The text is from a stamps and die set I bought from Wish:



Snart är semester slut men jag hoppas på att hinna bli klar med mitt mini Christmas pocket letter innan måndag och vardagen tar över 🎅🏻❄️☃️

My summer holiday is coming to an end and I hope to finish my mini Christmas pocket letter before monday and everyday life takes over again 🎅🏻❄️☃️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar