20210803

Lite Christmas in August đŸ§‘đŸ»‍🎄

Idag har jag fĂ€rglagt lite med vattenlösliga vaxkritor pĂ„ 4 CC papper vilket egentligen Ă€r för tuschpennor 🙃. Kritorna jag anvĂ€nde pĂ„minner om Tim Holtz Distress Crayons men Ă€r ”billiga” barn kritor som jag fick av en av mina bĂ€sta vĂ€nner Johanna 💖. Det var riktigt kul och tanken Ă€r det ska bli ett sett med ATC kort inför ett pocket letter dĂ€r min swap partner vill gĂ€rna att ena fickan ska vara ett ATC sĂ„ dĂ„ var det bara att sĂ€tta igĂ„ng och skapa en serie đŸŽ…đŸ»đŸ§‘đŸ»‍🎄. 

Today I've colored a little with my water-soluble wax crayon on some 4 CC paper which actually is for markers 🙃. The crayons I used reminds of Tim Holtz Distress Crayons but they are "cheep" children crayons that I got from my off my best friends Johanna 💖. It was a lot of fun and the plan is to use these for an ATC set. I'm in a mini pocket letter swap and my swap partner wished for an ATC in one of the three pockets so I figured I'll get started with the ATC series first đŸŽ…đŸ»đŸ§‘đŸ»‍🎄.



Snögubben har jag ritat sjĂ€lv och sedan skannat in för att kunna multiplicera den samt minska den och vĂ€nda pĂ„ den. Jag tittade dock pĂ„ en stĂ€mpel som anvĂ€nts pĂ„ ett ATC av en bloggare som heter Lorraine. Det Ă€r en stĂ€mpel som hon fĂ„tt via en tidning.

I drew the snowman myself since I didn't have a snowman stamp in the right size for an ATC if I want to have something more than just a snowman. I scanned my drawing so I could multiply it and get different sizes as well as flipping it. I was inspired by an ATC as well as the stamp on the card that I saw by Lorraine. She got the stamp from a magazine so I couldn't find it to buy it so I drew one instead.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar